(( -ဘဝကိုေလာကဓံ(အျမင္သစ္)ပညာျဖင့္-ဆန္းစစ္ၾကည့္ျခင္း-)))(၁)....
(( -ဘဝကိုေလာကဓံ(အျမင္သစ္)ပညာျဖင့္-ဆန္းစစ္ၾကည့္ျခင္း-)))(၁)...............
...............................................................
]] ဆရာ ဆရာၾကီးဦးၾကာျမင့္ ကိုယ္တိုင္ ထီေပါက္ေအာင္ ထိုးျပျပီး ေသမွာကိုႀကိဳတင္ေျပာျပသြားတဲ့အေၾကာင္း ေရးတာေတာ့ဟုတ္ပါျပီ ။ ဆရာ့အေၾကာင္းေလး ဘာေလးေရးထားတာမရွိဘူးလားဆရာ}} -- ေမာင္ေနလင္းေျပာမွဘဲျပန္ေတြးမိသည္။ေဗဒင္ဆရာတို႕သည္-သူမ်ားေတြကိုသာေဟာေျပာေနၾကျပီးမိမိတို႕ ကို္ယ္ကိုယ္မိမိ တို႕ျပန္လည္ေဟာေျပာေရးတာမရွိဘူးလားဆိုတဲ့ ေမးခြန္းမ်ိဳးမၾကာခဏၾကားရသည္။ခုေတာ့မိမိကိုဒါရိုက္ေမးလာေတာ့ မိမိဘယ္လိုျပန္ေျပာရမလည္း-မိမိကိုယ္တိုင္မိမိအေၾကာင္းတြက္ခ်က္ေဟာေျပာေရးထားတာရွိ/မရွိဆိုတာ ျပန္စဥ္းစားေနမိသည္။
.........ကြ်နဳ္ပ္ ဆရာၾကီးဦးၾကာျမင့္အေၾကာင္းေရးသည္ကား (၂၀၁၅)ခု။ဆိုေတာ့ ကြ်နဳ္ပ္(၂၀၁၃)ခုႏွစ္က ဓနသိဒၶိစာေစာင္မွာ(၂၁-၈ -၂၀၁၃)ရက္စြဲနဲ႕ (လက္ေတြ႕-အေၾကာင္းအက်ိဳး ဆက္စပ္ေနသည့္ျဖစ္စဥ္မ်ား) ေခါင္းစဥ္နဲ႕ေရးသားခဲ့ျပီးျဖစ္တာကိုျပန္ေတြးမိျပီးစာေစာင္ေတြမွာျပန္ရွာရင္း ကိုယ့္အေၾကာင္းကိုယ္ျပန္ေ၇းသား ေဟာေျပာျပထားတဲ့ေဗဒင္ဆရာ ရွိပါတယ္-ငါဘဲကြ-လို႕ေျပာရမလိုပင္ျဖစ္ေနသည္။ - ( ရွိတယ္ေမာင္ေနလင္းေရ ရွိတယ္ ဟုတ္တယ္ဆရာလည္းသတိမထားမိပါဘူး။ေမာင္ေနလင္းေျပာမွရွိတယ္။ရွိတယ္ ဓနသိဒၶိမွာ (၂၀၁၃)ခုႏွစ္(၈)လပိုင္းကေရးခဲ့တာရွိတယ္) ]] ဒါဆိုလည္း အဆင္ေျပတာေပါ့ဆရာ ဒါမ်ိဳးကရွိခဲျဖစ္ခဲတဲ့ျဖစ္စဥ္ပါ။လူတေယာက္(ကြယ္လြန္)ေသဆံုးမွသူ႕အေၾကာင္းေရးၾကတာမ်ားပါတယ္။ခုလိုသက္ရွိထင္ရွားရွိစဥ္မိမိတခုလံုးကို မိမိကိုယ္မိမိေဗဒင္ျပန္ေဟာတဲ့ျဖစ္စဥ္က အရွားသားလားဆရာ၊က်ေနာ္တို႕လည္းဗဟုဟုတရေအာင္ ခုေခတ္စားေနတဲ့(အင္တာနက္/ ေဖ့စ္ဘုတ္)မွာ တင္လိုက္ပါလားဆရာ}} ( လိုတာပိုတာေလးေတြျဖည့္စြက္ျပီး ဓနသိဒၶိစာေစာင္မွာျပန္ထည့္လိုက္တာပို ေကာင္းမယ္ထင္ပါတယ္။အဲဒီအခ်ိန္ကေရးခဲ့တဲ့ ေဆာင္းပါးမွာ ဖတ္ရေတာ္ေတာ္ေလးခက္ခဲတာေတြ႕ရတယ္။) ]]ဘာျဖစ္လို႕လည္းဆရာ}} ( ဘာျဖစ္လို႕လည္းဆိုေတာ့ ျဖစ္စဥ္တခုေရးတိုင္း အသက္နဲ႕ ျဖစ္စဥ္နဲ႕တြဲေရးထားတာမွာဇယားကြက္ေလးေတြ ေသးျပီးရႈပ္ရွက္ခတ္ေနေတာ ့ဆရာကိုယ္တိုင္မနဲျပန္ဖတ္ယူရတယ္၊ဒါေၾကာင့္ခုလိုေမာင္ေနလင္းေျပာတာနဲ႕ တိုက္ဆိုင္ေနေတာ့အေတာ္ျဖစ္သြားတာေပါ့၊ ဓနသိဒၶိစာေစာင္မွာ ဘဲေရးလိုက္ပါ့မယ္။ ေစာင့္တာဖတ္ေပေတာ့ေမာင္ေနလင္းေရ)။
(လက္ေတြ႕-အေၾကာင္းအက်ိဳး ဆက္စပ္ေနသည့္ျဖစ္စဥ္မ်ား)
( ေမာင္ရာဇာေရ...အေၾကာင္းအက်ိုးလို႕ၾကားလိုက္တာနဲ႕ လူေတြက ဘာသာတရားဘက္လွည့္ေတြူေတာ့တာဘဲ၊ဆရာေျပာတာက တရားေတာ့ တရားဘဲ ဆရာဆိုလိုတဲ့ တရားက လက္ရွိေလာကီ အတြက္ ေလာကတရားကြ) ]]ဘာေတြမ်ား ေတြ႕ေနလို႕အေၾကာင္းအက်ိုးေတြ ေျပာေနတာလည္းဆရာ}} (မိမိျပဳခဲ့တဲ့ ေကာင္းမွဳ/မေကာင္းမွဳဟာ အႀကီးအက်ယ္ေအာင္ျမင္မဲ့ အခ်ိန္နဲ႕ က်ဆံုးေတာ့မဲ့အခ်ိန္မွာ ေပၚလာတတ္တဲ့အေၾကာင္း ေလးေျပာျပျခင္လို႕ကြ၊ဆရာအဲဒီေဆာင္းပါးေရးစဥ္က ဆရာ့အသက္(၅၃)ႏွစ္မွာပါ။ဆရာ့ေလာကဓံ(အျမင္သစ္)မူနဲ႕ ျဖစ္ခ်ိန္ ပ်က္ခ်ိန္ေတြကို အဓိကထားေရးျပထားတာပါ။ ဆရာ့အသက္(၁၁-၁၂/၁၃-၁၄)ႏွစ္အျဖဴပိုင္းကံေကာင္းခ်ိန္အစျဖစ္တဲ့(၁၁/ႏွစ္မွာ)(ေတြ႕ေပး)ခ်ိန္ျဖစ္ျပီးမူလေလာကဓံမွာ-အေျခြအရံမ်ားျခင္း ဆိုထားတယ္။ေမြးရပ္ေျမမွ-ရန္ကုန္ျမိဳ႕သို႕ေက်ာင္းတက္ဖို႕ေျပာင္းေရြ႕လာခဲ့ပါတယ္။ (၁၂)ႏွစ္သည္(ျမင္)ေအာင္ၾကည့္ တတ္ဖို႕လိုတယ္။အဲဒီ(၂-ႏွစ္)က တတြဲ (ေလာဘနယ္)လို႕ေခၚတယ္။
......................................
ပသံာ၁၃.လာေဘာ.၁၄ မာန-------- ေဒါသ ေပါင္း ဖက္ မဂၤလာ ေငြအျြကား
သုခံ--၁၂ ( စိတ္) ျမင္ ခ်မ္းသာျခင္း
ယေသာ(၁၁) ေလာဘ ေမာဟ (ေတြ႕) (အေျခြအရံမ်ားျခင္း)
ေမြးရပ္ေျမမွထြက္ခြာလာသည့္အသက္ နယ္(၄)နယ္ ေလာကဓံ(အျမင္သစ္)အယူအဆ ေလာကဓံ(မူရင္း) ။.............................................
ဒုတိယ(၁၃-၁၄)ႏွစ္ကတတြဲ(၁၃)ႏွစ္က(ေပါင္း)ေပးခ်ိန္ျဖစ္ျပီး-သကၤန္းကြ်န္း(က်ိဳကၠစံေရႊက်င္တိုက္သစ္)သို႕ေျပာင္းေရြ႕ခဲ့ျပန္ပါသည္။ (၁၄)ႏွစ္ကရေအာင္(ဖက္)တြယ္ထားဖို႕လိုအပ္ေၾကာင္းကိုေဖၚညႊန္းတာ ဆိုေတာ့ (ခေလး)ဘဝမွာကထဲက-ဆရာ့အတြက္က ဘဝနဲ႕ ေလာကဓံနဲ႕ ႀကံဳခဲ့တာေတြေတာ္ေတာ္ေလးတိုက္ဆိုင္တယ္ဆိုရမယ္။) ]]က်န္တဲ့အသက္အပိုင္းေတြမွာေလာကဓံ(အျမင္သစ္)မူနဲ႕ ဘယ္လိုႀကံဳခဲ့တာလည္းဆရာ}}
.............(ဒုတိယအႀကိမ္အေကာင္းေလာကဓံကိုျဖတ္သန္းခ်ိန္( ၁၉-၂၀/၂၁-၂၂)ႏွစ္မွာေတာ့ .လမ္းမေတာ္ဆိပ္ကမ္းမွာအလုပ္စဝင္ပါတယ္။ (၁၉-၂၀)ကသစ္ပငိစိုက္တဲ့ သေဘာ....မိမိကိုယ္ပိုင္ဝင္ေငြစကိုင္တြယ္ရခ်ိန္ျဖစ္သည္။
............................
ပသံာ.၂၁-လာေဘာ၂၂ မာန-------- ေဒါသ ေပါင္း ဖက္ မဂၤလာ ေငြအျြကား
သုခံ.(၂၀) ( စိတ္) ( ျမင္ ) ခ်မ္းသာျခင္း
ယေသာ.၁၉ ေလာဘ ေမာဟ ေတြ႕ (အေျခြအရံမ်ားျခင္း)
အသက္(၂၀)အလုပ္ရ။ေတြ႕/လုပ္ခြင့္) နယ္(၄)နယ္ ေလာကဓံ(အျမင္သစ္)အယူအဆ ေလာကဓံ(မူရင္း) ။
..............................
--((( ေနာက္တပါတ္မွ ဆက္ျပီးေျပာၾကတာေပါ့ေမာင္ရင္ )))..။_
......../
]] ဆရာ ဆရာၾကီးဦးၾကာျမင့္ ကိုယ္တိုင္ ထီေပါက္ေအာင္ ထိုးျပျပီး ေသမွာကိုႀကိဳတင္ေျပာျပသြားတဲ့အေၾကာင္း ေရးတာေတာ့ဟုတ္ပါျပီ ။ ဆရာ့အေၾကာင္းေလး ဘာေလးေရးထားတာမရွိဘူးလားဆရာ}} -- ေမာင္ေနလင္းေျပာမွဘဲျပန္ေတြးမိသည္။ေဗဒင္ဆရာတို႕သည္-သူမ်ားေတြကိုသာေဟာေျပာေနၾကျပီးမိမိတို႕ ကို္ယ္ကိုယ္မိမိ တို႕ျပန္လည္ေဟာေျပာေရးတာမရွိဘူးလားဆိုတဲ့ ေမးခြန္းမ်ိဳးမၾကာခဏၾကားရသည္။ခုေတာ့မိမိကိုဒါရိုက္ေမးလာေတာ့ မိမိဘယ္လိုျပန္ေျပာရမလည္း-မိမိကိုယ္တိုင္မိမိအေၾကာင္းတြက္ခ်က္ေဟာေျပာေရးထားတာရွိ/မရွိဆိုတာ ျပန္စဥ္းစားေနမိသည္။
.........ကြ်နဳ္ပ္ ဆရာၾကီးဦးၾကာျမင့္အေၾကာင္းေရးသည္ကား (၂၀၁၅)ခု။ဆိုေတာ့ ကြ်နဳ္ပ္(၂၀၁၃)ခုႏွစ္က ဓနသိဒၶိစာေစာင္မွာ(၂၁-၈ -၂၀၁၃)ရက္စြဲနဲ႕ (လက္ေတြ႕-အေၾကာင္းအက်ိဳး ဆက္စပ္ေနသည့္ျဖစ္စဥ္မ်ား) ေခါင္းစဥ္နဲ႕ေရးသားခဲ့ျပီးျဖစ္တာကိုျပန္ေတြးမိျပီးစာေစာင္ေတြမွာျပန္ရွာရင္း ကိုယ့္အေၾကာင္းကိုယ္ျပန္ေ၇းသား ေဟာေျပာျပထားတဲ့ေဗဒင္ဆရာ ရွိပါတယ္-ငါဘဲကြ-လို႕ေျပာရမလိုပင္ျဖစ္ေနသည္။ - ( ရွိတယ္ေမာင္ေနလင္းေရ ရွိတယ္ ဟုတ္တယ္ဆရာလည္းသတိမထားမိပါဘူး။ေမာင္ေနလင္းေျပာမွရွိတယ္။ရွိတယ္ ဓနသိဒၶိမွာ (၂၀၁၃)ခုႏွစ္(၈)လပိုင္းကေရးခဲ့တာရွိတယ္) ]] ဒါဆိုလည္း အဆင္ေျပတာေပါ့ဆရာ ဒါမ်ိဳးကရွိခဲျဖစ္ခဲတဲ့ျဖစ္စဥ္ပါ။လူတေယာက္(ကြယ္လြန္)ေသဆံုးမွသူ႕အေၾကာင္းေရးၾကတာမ်ားပါတယ္။ခုလိုသက္ရွိထင္ရွားရွိစဥ္မိမိတခုလံုးကို မိမိကိုယ္မိမိေဗဒင္ျပန္ေဟာတဲ့ျဖစ္စဥ္က အရွားသားလားဆရာ၊က်ေနာ္တို႕လည္းဗဟုဟုတရေအာင္ ခုေခတ္စားေနတဲ့(အင္တာနက္/ ေဖ့စ္ဘုတ္)မွာ တင္လိုက္ပါလားဆရာ}} ( လိုတာပိုတာေလးေတြျဖည့္စြက္ျပီး ဓနသိဒၶိစာေစာင္မွာျပန္ထည့္လိုက္တာပို ေကာင္းမယ္ထင္ပါတယ္။အဲဒီအခ်ိန္ကေရးခဲ့တဲ့ ေဆာင္းပါးမွာ ဖတ္ရေတာ္ေတာ္ေလးခက္ခဲတာေတြ႕ရတယ္။) ]]ဘာျဖစ္လို႕လည္းဆရာ}} ( ဘာျဖစ္လို႕လည္းဆိုေတာ့ ျဖစ္စဥ္တခုေရးတိုင္း အသက္နဲ႕ ျဖစ္စဥ္နဲ႕တြဲေရးထားတာမွာဇယားကြက္ေလးေတြ ေသးျပီးရႈပ္ရွက္ခတ္ေနေတာ ့ဆရာကိုယ္တိုင္မနဲျပန္ဖတ္ယူရတယ္၊ဒါေၾကာင့္ခုလိုေမာင္ေနလင္းေျပာတာနဲ႕ တိုက္ဆိုင္ေနေတာ့အေတာ္ျဖစ္သြားတာေပါ့၊ ဓနသိဒၶိစာေစာင္မွာ ဘဲေရးလိုက္ပါ့မယ္။ ေစာင့္တာဖတ္ေပေတာ့ေမာင္ေနလင္းေရ)။
(လက္ေတြ႕-အေၾကာင္းအက်ိဳး ဆက္စပ္ေနသည့္ျဖစ္စဥ္မ်ား)
( ေမာင္ရာဇာေရ...အေၾကာင္းအက်ိုးလို႕ၾကားလိုက္တာနဲ႕ လူေတြက ဘာသာတရားဘက္လွည့္ေတြူေတာ့တာဘဲ၊ဆရာေျပာတာက တရားေတာ့ တရားဘဲ ဆရာဆိုလိုတဲ့ တရားက လက္ရွိေလာကီ အတြက္ ေလာကတရားကြ) ]]ဘာေတြမ်ား ေတြ႕ေနလို႕အေၾကာင္းအက်ိုးေတြ ေျပာေနတာလည္းဆရာ}} (မိမိျပဳခဲ့တဲ့ ေကာင္းမွဳ/မေကာင္းမွဳဟာ အႀကီးအက်ယ္ေအာင္ျမင္မဲ့ အခ်ိန္နဲ႕ က်ဆံုးေတာ့မဲ့အခ်ိန္မွာ ေပၚလာတတ္တဲ့အေၾကာင္း ေလးေျပာျပျခင္လို႕ကြ၊ဆရာအဲဒီေဆာင္းပါးေရးစဥ္က ဆရာ့အသက္(၅၃)ႏွစ္မွာပါ။ဆရာ့ေလာကဓံ(အျမင္သစ္)မူနဲ႕ ျဖစ္ခ်ိန္ ပ်က္ခ်ိန္ေတြကို အဓိကထားေရးျပထားတာပါ။ ဆရာ့အသက္(၁၁-၁၂/၁၃-၁၄)ႏွစ္အျဖဴပိုင္းကံေကာင္းခ်ိန္အစျဖစ္တဲ့(၁၁/ႏွစ္မွာ)(ေတြ႕ေပး)ခ်ိန္ျဖစ္ျပီးမူလေလာကဓံမွာ-အေျခြအရံမ်ားျခင္း ဆိုထားတယ္။ေမြးရပ္ေျမမွ-ရန္ကုန္ျမိဳ႕သို႕ေက်ာင္းတက္ဖို႕ေျပာင္းေရြ႕လာခဲ့ပါတယ္။ (၁၂)ႏွစ္သည္(ျမင္)ေအာင္ၾကည့္ တတ္ဖို႕လိုတယ္။အဲဒီ(၂-ႏွစ္)က တတြဲ (ေလာဘနယ္)လို႕ေခၚတယ္။
......................................
ပသံာ၁၃.လာေဘာ.၁၄ မာန-------- ေဒါသ ေပါင္း ဖက္ မဂၤလာ ေငြအျြကား
သုခံ--၁၂ ( စိတ္) ျမင္ ခ်မ္းသာျခင္း
ယေသာ(၁၁) ေလာဘ ေမာဟ (ေတြ႕) (အေျခြအရံမ်ားျခင္း)
ေမြးရပ္ေျမမွထြက္ခြာလာသည့္အသက္ နယ္(၄)နယ္ ေလာကဓံ(အျမင္သစ္)အယူအဆ ေလာကဓံ(မူရင္း) ။.............................................
ဒုတိယ(၁၃-၁၄)ႏွစ္ကတတြဲ(၁၃)ႏွစ္က(ေပါင္း)ေပးခ်ိန္ျဖစ္ျပီး-သကၤန္းကြ်န္း(က်ိဳကၠစံေရႊက်င္တိုက္သစ္)သို႕ေျပာင္းေရြ႕ခဲ့ျပန္ပါသည္။ (၁၄)ႏွစ္ကရေအာင္(ဖက္)တြယ္ထားဖို႕လိုအပ္ေၾကာင္းကိုေဖၚညႊန္းတာ ဆိုေတာ့ (ခေလး)ဘဝမွာကထဲက-ဆရာ့အတြက္က ဘဝနဲ႕ ေလာကဓံနဲ႕ ႀကံဳခဲ့တာေတြေတာ္ေတာ္ေလးတိုက္ဆိုင္တယ္ဆိုရမယ္။) ]]က်န္တဲ့အသက္အပိုင္းေတြမွာေလာကဓံ(အျမင္သစ္)မူနဲ႕ ဘယ္လိုႀကံဳခဲ့တာလည္းဆရာ}}
.............(ဒုတိယအႀကိမ္အေကာင္းေလာကဓံကိုျဖတ္သန္းခ်ိန္( ၁၉-၂၀/၂၁-၂၂)ႏွစ္မွာေတာ့ .လမ္းမေတာ္ဆိပ္ကမ္းမွာအလုပ္စဝင္ပါတယ္။ (၁၉-၂၀)ကသစ္ပငိစိုက္တဲ့ သေဘာ....မိမိကိုယ္ပိုင္ဝင္ေငြစကိုင္တြယ္ရခ်ိန္ျဖစ္သည္။
............................
ပသံာ.၂၁-လာေဘာ၂၂ မာန-------- ေဒါသ ေပါင္း ဖက္ မဂၤလာ ေငြအျြကား
သုခံ.(၂၀) ( စိတ္) ( ျမင္ ) ခ်မ္းသာျခင္း
ယေသာ.၁၉ ေလာဘ ေမာဟ ေတြ႕ (အေျခြအရံမ်ားျခင္း)
အသက္(၂၀)အလုပ္ရ။ေတြ႕/လုပ္ခြင့္) နယ္(၄)နယ္ ေလာကဓံ(အျမင္သစ္)အယူအဆ ေလာကဓံ(မူရင္း) ။
..............................
--((( ေနာက္တပါတ္မွ ဆက္ျပီးေျပာၾကတာေပါ့ေမာင္ရင္ )))..။_
......../

Comments
Post a Comment